Isabella in Hongarije!


Hongarije
Mijn vriendin, Isabella ( grote Isabella) ken ik sinds de middelbare school.
Haar ouders hebben in Hongarije een huis gekocht. Die hebben ze zelf opgeknapt. Dat gebeurde altijd in de zomervakantie. Isabella ging dus daar 6 weken naar toe. Samen met haar 2 broertjes. Ze had daar nog geen vriendinnen, en Hongaars kon ze toen niet. ( nu wel een klein beetje )

Mijn zusje en ik hadden toen wat bedacht, we maakten een grote envelop met daarin een puzzelboek, tijdschriften en andere leuke dingen. Want internet bestond toen nog niet!

Elke dag liep Isabella naar de brievenbus om te kijken of er een envelop was. Totdat onze envelop er was!
Een keer was de envelop open gemaakt: ik had te veel Priority postzegels geplakt.

Dit jaar is zij met haar vriend,  onder andere ook naar het huisje in Hongarije op vakantie. En wat heb ik gedaan?
Nee, geen grote envelop gestuurd, maar wel een lief Hollands kaartje. En deze is aangekomen ook:
Isabella in Hongarije met Hollandse kaart

Ze is er blij mee! En ik ben erg blij dat het gelukt is!

Ik wens Isabella en haar vriend,  een fijne vakantie toe! Geniet ervan!

Liefs






Reacties

Een reactie posten