Kaarten uit Oekraïne, Utrecht en Taiwan en een vraag.

Deze kaarten heb ik deze week ontvangen:
Met de poes erop komt uit ...Utrecht. Daaronder is een Taiwanese kaart en de laatste is uit de Oekraïne.

Ik heb nu bijna 30 kaarten ontvangen, ik vind Postcrossing nog erg leuk om te doen.
Alleen weet ik niet zo goed wat ik met de ontvangen kaartjes kan doen.
Ik heb een deur waarop ik ze kan plakken met plakband, maar zo kan ik niet meer lezen wat er op staat.
Mijn idee was om ze op te hangen zoals kerstkaarten aan een slinger.
Heeft er iemand nog voor mij een idee?

Reacties

  1. Misschien heb je nog van die oude flipflop-foto-insteekboekjes?
    Of je stopt ze in insteekhoezen ( van die doorzichtige) en dan in een ringband, kan je ze altijd kijken en lezen en krijg je een mooi boek!
    De mooiste kan je een tijdje op een prikbord hangen ( altijd leuk op het toilet :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaarten ontving je weer zeg. Heerlijk he postcrossing, ik ben er echt verslaafd aan ;)

    Ik ga mijn kaarten in een speciaal boek daarvoor doen.
    Die schijn je ergens te kunnen kopen, en dan wil ik ze daarin verzamelen.
    Heb achterop elke kaart ook gezet wanneer ik hem ontvangen heb.

    Geniet van al dit moois meid, en bedankt voor je lieve woorden op mijn blog xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè, als je steeds meer kaarten verzamelt! Ik bewaar mijn postcross kaarten nu in een bewaardoos, en de nieuwste hang ik op m'n memobord :) Maar ik heb wel eens gezien op facebook dat sommige postcrossers hun hele muur behangen met kaarten, dat ziet er zo gaaf uit!!

    Fijne zondag, liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten