Wat een warmte !

Gisteren was het warm!
( Vandaag ook, maar vandaag heb ik gewerkt in een koele supermarkt! )
Beauty de poes, had het ook warm. Ze zocht maar snel de koelte op:
De buren hebben ook 2 poezen, Luna en Breezer genaamd. Luna kwam even water drinken, want ze had dorst. Beauty houd haar goed in de gaten:

En ik heb lekker onder de parasol geborduurd, aan mijn Square kussen. Want volgens een patroon te borduren met deze hitte, kan ik niet opbrengen!



Ik ga zo weer in de tuin, hopelijk is het een beetje koeler!

Fijne avond allemaal!

Reacties

  1. ♥♥♥♥♥ wat een schattige foto's van de poezen zeg ♥♥♥♥
    En wauw! Wat kan jij mooi borduren...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liefff, de poezen!! Maar wat en hitte hè? Eigenlijk té warm om buiten te zitten, het is ook altijd wat met het weer ;) hihi!
    Borduur ze :D

    groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten