Wat zou ik eens nou borduren?

Dit mooi kussentje is naar Isabella gegaan.
Volgens de mama van Isabella, komt het op een mooi plekje in haar kamer.
Ik hoop dat ze het later ook mooi gaat vinden.


Wat wordt mijn volgende project?
Met deze warme temperaturen heb ik niet zo veel zin, om patronen te volgen.
Maar op mijn lijstje staan nog wel wat dingen. Zoals:

  1. Paarden voor Sera
  2. Square-kussen
  3. Serious Request-lap
  4. Kroningslap
  5. Efteling 
  6. Dikkie Dik
  7. Shaun das Shaf / Shaun het Schaap
En dan wil ik eigenlijk van de nummers 3 en 5 een groot project maken. Namelijk in combinatie met oudere werkjes. Dit zijn mijn oudere werkjes:
  • Poezenlap
  • Harry Potter
  • Kookheks kussen
  • Uilen-patchwork deken
  • Zomerlap
  • Jack Sparrow ( heb ik die al laten zien ??)

 Ik heb bedacht om oud en nieuw te combineren. Bijvoorbeeld: een sprookje van de Efteling te borduren en daarna een poes, en zo al mijn oude werkjes af te krijgen.

En dan wil ik ook nog leuke kaarten borduren voor mensen die ik ken....

Als ik dit zo lees, denk ik Céline, Céline, wat doe je je zelf aan!
Heeft er iemand tips voor mij?

Reacties

  1. Wat een mooi kussen heb je gemaakt, zooo schattig!!! En tja, helaas heb ik geen magische tip voor al je leuke ideeën... ik zit zelf ook met van die 'fijne' lijstjes, hihi!
    De dagen zijn gewoon te kort!!

    Hele fijne zondag morgen, liefs! Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kussen ♥♥♥♥♥
    Ennuh, ik heb ook geen tips... mijn lijstje is ontzettend lang :D
    Gelukkig maar, anders zou ik me maar vervelen ;)
    Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kussen. Een tof idee om een geboortekussen te maken, is eens iets anders dan een geboortetegel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten