Hazel en Ulle branden een kaarsje.

 Hazel en Ulle branden al dagen een kaarsje in hun bos.

Wees niet bang dat er brand komt, het zijn Led-lampjes werkzaam op batterijen.

Ze branden deze kaarsjes dag en nacht voor Haakjuffie.

Als je Haakjuffie nog niet kent, kijk maar gauw op deze pagina's:

Haakjuffie's blog
365 dagen * Heppie *

Ik heb van Haakjuffie Hazel gekregen! Dus zij draag ik ook altijd in mijn hart.

Miss Sweetheart is ook van Haakjuffie, zij logeerde hier twee jaar geleden:




Haakjuffie heeft besloten om een veiling te houden van haar poppen.
De opbrengst gaat naar een goed doel.
Dat is de Stichting Tuinderij Ganzert. Berry en Esther doen hier heel goed werk!
Ik heb zelf Esther ontmoet, ze is een geweldige vrouw!

Ik heb ook een bod gedaan op de veiling van Haakjuffie, namelijk op Bodile:

                                            


Ik hoop dat ze bij ons mag komen wonen, en later een leuk vriendinnetje mag zijn voor Naomi.
Maar Naomi moet wel voorzichtig zijn met Bodile!



Neem een kijkje op de veiling van Haakjuffie en doe ook een bod op een pop!

Reacties

  1. Wat een lieve blog en ik hoop dat Bodile een warm plekje in jullie heppie family krijgt
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten