Borduur vorderingen.

De laatste keer dat ik een foto liet zien van mijn project kerstkussen, was op  22 mei 2016.
Dat was deze foto:
Nu net een paar minuten geleden heb ik weer een foto gemaakt van de kussen.
Er zit een klein verschil in....Ik borduur af en toe wel wat.
In de toekomst, lees over 4 weken, gaat het anders worden!

Tien dagen geleden, toen ik naar de groentenstal ging, ging ik ook naar de Appie.
Wij hebben 2 Albert-Heijns in het dorp. Meestal ga ik naar de AH die vlakbij de markt op dinsdag is.
Maar 10 dagen geleden ging ik naar de andere AH.
Daar zag ik op het mededeling bord, dat ze medewerkers voor de kassa vroegen, 's ochtends en middags doordeweeks.
Ik ben al een poosje bezig met overplaatsing. Ik werk ook bij de AH, maar dan in Lisse, met de bus een reistijd van deur tot deur een uur.
Dus de volgende dag naar mijn manager gegaan om overplaatsing te vragen naar mijn dorp.
Ik heb vrijdag een gesprek gehad met de supermarktmanager in het dorp en gisteren, maandag heb ik te horen gekregen dat ik Lisse ga verlaten in week 9, dat is eind februari begin maart!
Ik ben ontzettend blij want het geeft meer rust. Lekker dichtbij huis. Mocht er iets zijn met Naomi ben ik er snel bij. Ook als ze straks over 2 jaar naar de basisschool gaat.

De foto van vanavond:


Ik ben nu bezig met het figuurtje links boven:

 Ik zie alleen dat de foto's van niet zo goede kwaliteit zijn. Volgende keer beter en meer geborduurd!


Tenslotte dit: Ik las vanavond bij Esther, dat zij vanaf morgen mee gaat doen met  tournée minérale. Een Belgisch initiatief om een maand lang geen alcohol te drinken.
Ik ga hier aan mee doen. Even kijken hoe ver ik kom!

Reacties

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je kon overstappen naar een filiaal dichterbij!
    Langzaam maar zeker komt je kussen zo toch af. Leuk, al die verschillende kerstborduursels!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten