De vraag van vandaag.

Vanaf vandaag, maandag 2 januari 2017, ga ik iets nieuws doen op mijn blog.

Ik heb van mijn werkgever als kerstpakket een kadobon gekregen van Dhr Bol.com.
Een tijdje wist ik niet wat ik er zo voor ga bestellen, iets voor mezelf of toch voor Naomi?

Nadat ik deze blog las van Ilse ( Uit mijn keukentje), besloot ik ook het boek : " Een vraag per dag, voor mama's " te bestellen.
Afbeeldingsresultaat voor een vraag per dag mama
Gisteren ben ik er in begonnen op 1 januari.

Het lijkt mij een leuk idee , om op elke eerste maandag van de maand ( net zoals de sirene ), de vraag van vandaag te beantwoorden op mijn blog. Leuk voor jullie om meer over mij te weten te komen, en het is ook een stok achter de deur om wat vaker te bloggen.

De vraag van vandaag luid:

Wat is je goede voornemen voor dit jaar?

Antwoord: heb ik dan een goed voornemen?

Ik wil meer bewegen, gewoon een bushalte eerder uitstappen en naar huis lopen ook al regent het.
Ik wil weer gaan fietsen in het voorjaar, heb al jaren niet meer gefietst, ik ben bang dat ik het niet meer kan of dat ik bang ben in het verkeer.
Meer tijd maken voor borduren, bloggen en mijzelf.  Het afgelopen jaar stond in het teken van huishouden en Naomi verzorgen. Ik had weinig tijd voor mezelf en mijn hobby's. Daar ga ik nu verandering in brengen.





Reacties

  1. Wat leuk en wat een mooie voornemens, gaat je lukken!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe niet aan goede voornemens, maar meer tijd voor jezelf nemen is altijd goed! Leuk om weer eens wat van je te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten