De vraag van vandaag: 3 juli

Welke R vind je het belangrijkst?
Die van Rust, Reinheid of Regelmaat?

Regelmaat, hier in dit huis gaat het elke dag anders! We hebben geen banen van 9 tot 17 uur, André moet soms op een dinsdagavond tot 22.30 uur werken en wij moeten ook wel eens op een zaterdag werken.
Het was en is nog een hectische tijd. Want met de vader van André gaat het niet goed. Toen opa nog thuis woonde, moest er iemand bij zijn. Andre heeft een paar keer opgepast op zijn vader want hij vergeet veel. Of hij steekt zich zelf in brand. Mijn schoonvader rookt.
Mijn schoonzus woont tijdelijk wegens een scheiding bij hem in, maar zij trok het niet meer. Ze heeft via de crisis-team (  bestaat uit een huisarts, een psycholoog, en iemand die observeert ) gezorgd dat hij opgenomen werd in een verpleegtehuis.
Opa woont nu definitief in een tehuis, maar er moet nog veel geregeld worden. Daarom is André vaak weg en sta ik er alleen voor. Wat ik wel begrijp, maar ik vind het ook moeilijk, weinig tijd voor mijzelf of voor het gezin of  het huishouden.

Reinheid, ach kinderen mogen weleens vies worden! En hier wordt ook niet iedere dag alles schoongemaakt. Het is ook niet zo dat de muizen op tafel dansen, nee die worden alleen buiten gevangen door Beauty en opgegeten...

Rust, ja dat vind ik belangrijk. Ik vind het belangrijk dat Naomi haar slaap krijgt.
Ze slaapt bij mijn moeder en bij de opvang door de middag, maar de laatste tijd bij mij niet meer.
Maar dan slaapt ze in het weekend uit...
Afbeeldingsresultaat voor slapen tekening bed

Reacties