De vraag van vandaag: 4 september

Wat vond je kind vandaag moeilijk?

Vandaag net nadat het maandelijks luchtalarm afging, dacht ik , kom laat ik mijn Vraag van vandaag schrijven. Het is stil in huis, mijn man is naar zijn ouderlijk huis om de aller laatste dingen af te ronden. Hij gaat samen met zijn broer de sleutels inleveren van het huis waar zij samen met hun zusje en ouders hebben gewoond. Een hoofdstuk is afgesloten.
En mijn lieve Naomi is bij opa en oma.

Op het moment dat ik dit nu schrijf , kan ik dus nog niet antwoord geven op de Vraag van vandaag...Misschien dat ze het opstaan moeilijk vond.

Ik heb vanavond aan mijn ouders gevraagd wat Naomi moeilijk vond vandaag. Er was niet zo zeer iets wat ze moeilijk vond, maar puzzelen vind Naomi wel moeilijk.

Bovenstaande stukje had ik klaar staan om te publiceren, maar is dus niet gelukt.
Ik zit nu in mijn laatste week vakantie, de teen is goed aan het genezen, ik draag geen verband of pleisters meer, Moeder Natuur doet de rest.

Lapjes naaien doe ik nog wel, niet heel veel maar wel wat. Ik hoop daarover binnenkort een update te geven. Net zoals het kleuren en borduren.


Reacties