De vraag van vandaag: 31 december

Wat wil je volgend jaar veranderen?

Veranderen? Hier gaat het prima zo. Ik wil geen ander werk, geen ander huis ( mits ik de 15 miljoen win) en al het andere gaat goed. Wat ik wel heb, zijn een aantal voornemens, nou ja voornemens, gewoon dingen die ik wil doen in 2018.


  • Genieten van Naomi
  • 1 keer per week vegetarisch eten
  • Het borduren weer oppakken
  • Consuminderen
  • Opruimen
  • Een maand lang niets kopen ( wel de boodschappen en lunch mee naar werk)
  • Kleuren
  • Naaien: lappendeken en een oud project
  • Postcrossing weer doen
  • Bloggen: wat vaker een bericht plaatsen.
  • Facebook: 1 keer mijn profiel foto wijzigen en zo veel mogelijk niet kijken en plaatsen..
  • Weekendje weg met mijn beste vriendin Isabella en de kinderen, zonder de mannen...

Ik weet niet of dit allemaal gaat lukken, maar ik ga het proberen!

Ik wens jullie allemaal een goede jaarwisseling! 

Reacties

Een reactie posten