Bodile haalt haar frisse neus op.

Bodile en Witje mochten voor in het mandje van de driewieler.
Naomi trapte er flink op los.

Wij liepen een klein uurtje langs het Valkenburgs meer.
Deze lucht hing boven ons hoofd.
Het voelde koud aan, dus gauw terug naar huis.


Maar hé, wat zwemt daar nou in een plas op de weg?



De laatste keer dat ik kleur bekende, zag het er zo uit:
23 januari


Ik heb afgelopen dinsdag bij de Hema een gouden en zilveren marker gekocht ( toen was het nog geen koop-niets-maand ). Ik heb de streepjes van de doppen met zilver gemarkeerd...
 
Misschien ga ik er vanavond weer mee verder. 
Bodile wil mij ook iets duidelijk maken...

De lappendeken kan ook verder worden genaaid.....





Reacties

  1. Wat een gezellige dag zo samen incl plaseendje haha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Ik liep ook vaak met de hond bij het Valkenburgse meer. Helaas redt onze oude Beagle dat niet meer. Jullie hebben het eendje toch wel opvang geboden? ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten