In duizend stukjes

Een paar weken geleden heb ik een Disney puzzel gekocht met 1000 stukjes. Ik dacht: die maak ik wel eventjes. 
Naomi hielp mij erbij om de rand eerst te gaan zoeken.


Zelfs Beauty de poes kwam even kijken hoe het ging met de puzzel en viel in slaap in de doos.


Na een tijdje te hebben gepuzzeld ( niet op 1 dag ) zag mijn puzzel er zo uit:



Ik ging er een poos mee door, als ik zin had om te puzzelen en de rust er voor had.
Maar opeens kwam er de klad in. Ik had geen zin meer in puzzelen en vandaag heb ik de puzzel weer in de doos gedaan!
Omdat hij op de tafel ligt, is er kans dat de puzzel waterschade oploopt ( helaas een klein beetje ) en Beauty springt weleens op de tafel en gooit dan onbedoeld puzzelstukjes op de grond.
Ik ga hem wel eens maken, als ik pernament een plekje vrij heb op de tafel en ik zoek ook nog naar een andere oplossing, misschien boven op mijn bureau. 



Reacties